1. Berichten van DUO
- Als u Mijn DUO gaat gebruiken, krijgt u de meeste berichten en betalingsverzoeken voortaan alleen via Mijn DUO. U vindt ze onder 'Mijn berichten'.
- DUO stuurt u een e-mail als er een nieuw bericht of betalingsverzoek is. Zorg dat het juiste e-mailadres in Mijn DUO staat.
- U bent verantwoordelijk voor het tijdig openen van uw berichten in Mijn DUO.
- Wilt u alle post op papier? Dan kunt u dit aangeven bij 'Mijn gegevens'. Het ontvangen van post op papier duurt langer. Ook krijgt u dan geen e-mail als er een nieuw bericht of een betalingsverzoek voor u is.
2. DUO en uw gegevens
- DUO gebruikt en beveiligt uw persoonlijke gegevens zorgvuldig om zijn wettelijke taken uit te voeren. Op duo.nl vindt u meer informatie over privacy.
- DUO controleert uw gegevens bij andere instanties om ervoor te zorgen dat u krijgt waar u recht op heeft.
- In geval van misbruik doet DUO aangifte.
3. Producten aanvragen
- In Mijn DUO kunt u steeds meer producten van DUO aanvragen en wijzigen.
- Aanvragen en wijzigingen die u via Mijn DUO doorgeeft, zijn net zo geldig als op papier.
- Uw DigiD heeft dezelfde waarde als uw handtekening.