Een klacht indienen
Neem alstublieft eerst contact met ons op voordat u een klacht indient. Misschien kunnen we het probleem direct oplossen.
Klacht over onze dienstverlening
U kunt een klacht indienen als u vindt dat DUO u slecht geholpen heeft. Bijvoorbeeld als u verkeerde informatie hebt gekregen. Of als u niet netjes bent behandeld door een medewerker. U kunt geen klacht indienen over iets van langer dan 1 jaar geleden.
Hoe een klacht indienen
- Vul het klachtenformulier in. Maar een brief sturen mag ook. Geef zo duidelijk mogelijk aan wat er is gebeurd en waarom u ontevreden bent. Vermeld als het kan de datum, het tijdstip en de naam van de medewerker die u geholpen heeft.
- Stuur uw klachtbrief zonder postzegel naar:
Klachtenfunctionaris DUO
Antwoordnummer 392
9700 VB Groningen
Hoe gaat het verder?
- Een medewerker van DUO neemt telefonisch contact met u op, of stuurt u een ontvangstbevestiging.
- Deze klachtenfunctionaris verzamelt informatie die met uw klacht te maken heeft. U krijgt binnen 4 weken bericht over de uitkomst van het onderzoek.
Bent u niet tevreden over de manier waarop DUO uw klacht heeft afgehandeld? Dan kunt u de Nationale ombudsman Link opent externe pagina vragen om uw klacht te onderzoeken.